01 oktober 2007

Migrän igen

Så trött på det här.
PRUUUTTT!

4 kommentarer:

Ms Garbo sa...

Det är faktiskt FULLSTÄNDIGT VÄRDELÖST, det där migränandet...

BORT! *befaller*

Anonym sa...

Det är jätte tråkigt med huvudvärk Jag vet, har det också. Hoppas allt bättre i morgon. kram Aase

MiaMaria sa...

Inget kul med migrän, jag vet :( Har haft huvudvärk i en vecka nu som faktiskt lättade lite med eeze. Har du medicin på recept eller receptfritt? Jag tar gärna emot tips.

*kram*

Anonym sa...

Jaa, fy fan för migrän!!

Ville inte skriva ut alla mediciner på bloggen.. vad nu det gör för skillnad, men det finns så många som är anti medicin och tycker att man ska klara sig ändå. Får ingen vidare effekt av triptanerna men ska ändå prova dem (relpax eller imigran ihop med voltaren). Visst var det primperan jag menade mot illamåendet... Den är läskig. Kanske bättre än att ligga och kräkas varje gång men jag har turen att för det mesta "bara må illa" så då är det lättare att avstå. Kolla om det kan vara en koppling emellan deppigheten och primperanen (eller det var kanske det du menade att det inte var...?)Bara migränanfallen kan ju knäcka en. Men du.. får du någon förebyggande medicin också?
Kämpa på! Kramar, Anna