30 oktober 2007

En till doptavla

Ja, hur många doptavlor kan man göra i samma utförande? Förmodligen hur många som helst... :D
Jag var ju på dop i lördags och då tyckte jag att lilla Anna skulle ha en sån här. Långa farbrorn fick ingen ;)



Och ett litet matchande kort med lite bling på såklart.




Jag har köpt nytt tangentbord också. Ett sånt tudelat ergonomiskt jox. Det känns bra. Jag har ju haft lite problem med ena armen... den domnar bort. Trots att jag har haft en sån rollermouse eller vad de heter. Men domnandet brukar komma efter att jag skrivit mycket så.... ett ergonomiskt tangentbord är nog jättebra. Hoppas jag.
Det är höstlov denna veckan men jag såg inte skymten av dottern igår förrän klockan blev halv fem ungefär. Helt galet.
Sonen däremot var tillbaka på förskolan efter att han varit hemma några dagar förra veckan med en hemsk hosta.
Idag ska jag till tant doktorn. Wish me luck.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastiskt fina doppresenter!!! Hoppas tant doktorn är snäll. *kram*

Marie sa...

jisses så fint du gör. Det där kortet är ju helt fantastiskt!

Virre sa...

Kortet var toksnyggt! jag blev speciellt förtjust i ramen som blir ord.