07 oktober 2007

Årets julkort

Jo, de kommer nog se ut något sånt här.
Dessutom tänker jag inte skicka en massa julkort så det blir soft. :D

Har skurit ut ett hjärta med robban (finns i butiken) och en lilja (finns i butiken) som jag använt negativsidan från som schablon och stöpplat lite.
JAg tycker själv det blev väldigt snyggt, och väldigt snabbt!
3D-lack på hjärtat... lite chalk och dymo. Voilá!



Jag är sjuk. Det är så tråkigt. Sonen var ju hemma och snorig i fredags, och nog är han snorig fortfarande, men hur pigg som helst. SJälv är jag helt sänkt... har varit riktigt trött idag så att jag t.o.m. sovit middag!
Innan jag blev SÅ tröttdålig så bakade jag dock en sockerkaka. Den har vi precis gjort tårta av. Eller, ja, minitårtor då. Man måste få lyxa till det lite ibland när man är sjuk och tycker synd om sig själv. SÅ enkelt med lite mixade jordgubbar och grädde på. Samuel tyckte det var mums. :D
Nu ska jag nog softa framför TVn tror jag.... Det är ju ingen som gör något kul på facebook så. :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesnyggt julkort! Jag gjorde alldeles för många och krångliga julkort förra året. Det ledde till att jag hade kortskaparfobi i flera månader efteråt, så det tänker jag försöka undvika i år...

Jag glömde skriva grattis till publiceringarna igår, förresten! Jag har hört namnet på tidningen, men inte läst den. Jätteskoj, hur som helst! Minitårtor lät väldigt gott. Hoppas det känns bättre och mindre sjukt idag!

Anonym sa...

Åh vad fint det var och vad duktig du är!! Krya på er så vi kan ses snart igen!! Det var så kul att se dig sist, det blir alldeles för sällan!!
Kram Annelie