10 oktober 2007

Kort kanske?

Jag kanske ska lämna scrappandet därhän ett tag och bara göra kort? Det är nog en kanonidé. *gör*

Jag har köpt en barnvagn idag. För om man har två barn, varav det ena är 10½ och har klarat sig utan vagn i måååånga år så behöver man faktiskt ha tre vagnar. Eller?
Nej, jag ska sälja den ena faktiskt. Och de andra två fyller ju två helt olika funktioner. Sådetså. Men jag är så nöjd med mitt köp idag (200 spänn! Fatta - sketabilligt! Tack Eva!) och Samuel är jättenöjd. Han ville inte gå ur vagnen ens. Ok, kanske för att han SOMNADE i den på vägen från dagis. Oops... antar att han INTE sovit middag idag.

*går och gör kort*

4 kommentarer:

Sanna F sa...

VÄntar med spänning på dina kommande kort!

Bellis sa...

Jättebra idé! Jag gillar dina kortskisser massor, så med lite tur resulterar ditt kortmakande i lite fler skisser också.

Pia sa...

ser fram emot att få se dina kort så småningom!

joggemia sa...

Fniss....det kanske blir liiite jobbigt att sitta framför min blogg med chips och vänta.... Det är saker som händer, men inte nu på en gång. Sedan är det så att det är ingen jättegrej, mera småsaker som på ett eller annat sätt ändrar lite i mitt liv.

Och ja!!!!!!!!! Flera kort att lifta.....hurra!!

Kram Mia