25 oktober 2007

Mina första alster

Jo, Lina utmanar oss att blogga våra första alster.
Jag tror förvisso jag gjort samma sak förut men what the heck. Jag kan skämma ut mig igen. Neeej, så hemskt är det inte.. men man kan väl säga att jag hittade min stil nånstans i alla fall. :D

Här är mina två första alster... jag vet inte vilken jag gjorde först. :-o
We have come a LONG way since then. :D




Fast faktiskt, om man ska vara helt ärlig... den allra första jag gjorde var digital och såg ut såhär. Hemskt. Som sagt. I've come a looong way. :D



Kom igen nu och visa upp dina första alster för mig.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men din handstil var lika fantastisk och man kan se blommorna och fjärilarna som komma skulle... :-)

Anonym sa...

kul att du nappade på utmaningen! Snacka om att du har tagit enorma steg i din scrapbooking, som du har ändrat stilen eller kanske snarare, hittat din stil
tack för att du delade med dig :)
kram

Scrapangel sa...

Oj vad kul att se dina första alster. Hoppas du mår bättre igen.

Hur brukar du redigera dina foton innan du framkallar? är det att beskära, ändra färger osv?

Anonym sa...

Oj vad kul att se din första alster, inte så likt det du gör nu! Tycker verligen om att titta på dina alster! Tack för komentaren :D

Anonym sa...

hihi lite skillnad ja :)