30 september 2007

Med huvudet på sned

Gillar denna bilden på Sofia. En sån där bild som egentligen är misslyckad. Som man kastat innan man började scrappa. :D
Nu fick den också vara med.
Doodlingar från shoppen.



Idag har jag varit hemma hos Carina och lurat lite oinvigda ner i träsket. :D
Det var trevligt. Väldigt trevligt. Trevligt av att Jenny ville scrappa SNART igen. Inte om en månad... det är ju långt dit! *fnissar lite*
Och jag tycker ni gjorde skitfina saker. Bra mycket finare än mina första alster... det ska ni veta.

Nu är jag trött dock. Var egentligen så trött att jag knappt visste vad jag hette när jag åkte iväg, men jag lyckades komma iväg i alla fall. YAY för mig.

10 kommentarer:

Ms Garbo sa...

Jo, det VAR ju roligt...!

Simmat sa...

Läcker LO!!!
Har gjort en tolkning av din skiss nr 61. Tack för inspirationen!!
/Jennie

Jeez sa...

Man tackar! (Min ligger ute på bloggen nu).

Och jag kommer gärna till dig någon förmiddag om det går bra, hämtar ju så tidigt på dagis (redan vid 14.15)... Ska bara hinna framkalla lite kort först ;-)

Bellis sa...

Superhärlig bild, men jag förstår vad du säger. :)

Anonym sa...

Det var riktigt trevligt :)

joggemia sa...

Vilket läckert foto och härlig LO! Visst har "misslyckade" foton fått ett helt annat värde nu :D

Kram Mia

Anonym sa...

Helt underbar! Visst är det kul att man kan använda "misslyckade" foton på ett helt annat sätt nu när man scrappar!

Anonym sa...

Layouten är supersnygg och fotot var helkul ju!

Marie sa...

så supersnygg! Gillar verkligen häftklammrarna på bokstäverna.

K8an sa...

Du gör helt fantastiska Lo´s! Avgudar din stil !!