16 oktober 2007

...men det blev två stycken LOs i alla fall.

Här är nummer ett. Den här har jag petat på ett par dagar, eller snarare tänkt på. Och så blev det inte mer än såhär. Men, nu är det fotot scrappat och färdigt att glömmas bort. Skönt. Fjärilarna är robban-utskurna.



Och så den här.
Det känns som om jag liksom sitter fast i scrappandet. Måste nog tänka om helt och hållet. :D Allt blir likadant. Skittrist. Lite tags från shoppen (färgen orange kommer under morgondagen) och så lite stämplar från shoppen också. :)


Och här är ett kort jag gjorde i torsdags när nybörjarna var här. Det var ett beställningskort egentligen, men jag vet inte om beställaren ville ha det, så jag lägger ut det här. :D Det går nog åt nån gång tror jag.

10 kommentarer:

joggemia sa...

Kortet är underbart snyggt! Du färglägger dina blommor så fint!

Anonym sa...

Men du kortet är ju underbart! Lo:sarna ;) är oxå jättefina! Maria

Anonym sa...

Näeh nu får du ge dig - vilket SJUUUUKT snyggt kort! VARFÖR sålde jag mina retro-stansar?? ;o)

Galet snyggt - du råkkar, brüden!

Hoppas du hittar skaparglädjen igen - det är ju egentligen den som är viktigast, inte hur slutresultatet ser ut. Jag tycker allt du gör är fint - men om inte DU blir glad av att göra dem, så spelar det ju ingen roll vad jag tycker.

Anonym sa...

Jag tycker att allt du gör blir helt fantastiskt vackert och det där kortet var verkligen inte att leka med. jag är stum av beundran. Hoppas att du snart finner glädjen i att scrappa igen, men ibland behöver man helt enkelt vila lite. Jag har föresten taggat dig i min blogg.
Kram Emma

Scrapangel sa...

Vet att du inte gillar att man säger, jo, det är snyggt. Men det är ju det jag vill säga, trots allt.

Du kanske ska förbjuda dig själv att använda dina egna produkter och blommor, sen se vart du hamnar?

Hoppas det lossnar för dig rent inspirationsmässigt.

Kram

fanny sa...

Det där kortet rockar fett!!!!

För övrigt kanske Pias tips inte är så dumt... att utmana sig själv kan ge oanade resultat. Även om jag också tycker att allt du gör är genialt.

Anonym sa...

Lägg av nu! Det är supersnyggt!! Jag gillar verkligen det enkla men snygga - som du gör!! Tyvärr om du besöker min blogg lär du möta samma typ för du inspirerar lixom!!

Kram tjejen och hoppas vi ses på papprika snart!

//Tanja

Sanna F sa...

wow! Det där kortet är bara så snyggt!!! Och layouterna med!!!

KRAM

Lilo sa...

Vad lugnad jag blev när jag hittade att du hade den här bloggen också och faktiskt har skapat igen! Superfint!!! Din stil är väldigt speciell och inspirerande! Som jag skrev i andra bloggen så håller jag med om att Syster Patrik var en cooling. ;)

Anonym sa...

Superfint kort! Liftvarning!