22 oktober 2007

Några veckor gammalt...

...men det var ju till scraputmaningen. Så nej, min scraplust är fortfarande borta. Den kanske har semester?

Hursom. Här är ett überfint litet alster. Eller nåt. Vi fick knasigt sponsormaterial från Annas Scrapbooking. Temat är filt (eller tyg eller så) och såhär blev mitt alster.
Eftersom dekorationerna var så extremt olika mig och mitt scrappande så bestämde jag mig för att göra en helgalen LO som inte ALLS är jag. Men jag tycker den blev rätt ball ändå. Eller hur?



Det var väldigt roligt att skapa en galen LO sådär som var väldigt olik mitt vanliga tänk.
Testa du också!

4 kommentarer:

Jeez sa...

och fjärilen fick du in snyggt!!!

joggemia sa...

Ball är bara förnamnet....lägg till cool och grym också så börjar det likna något :D

Kram Mia

Anonym sa...

Jättesnygg lo och fotot på dig är kul!

Dekorationerna är snygga och jag säger det igen - fjärilen! Den är så fiiin!!!

Önskar dig en migränfri dag och ha det gott! Kramen

Lotta sa...

Vilken tokhärlig LO, massa härliga dekos. Gillar den i massor