31 oktober 2007

Pälsmössan

Idag har jag scrappat lite. Det var skönt. Igår när jag scrappade blev det inte bra alls så den får ni inte ens se. Så illa var det. :D

Men den här var rolig att göra. Jag har lekt med stickles! YAY!
Och twinklings, fast det syns nog inte, men doodlingarna har twinklings på sig i alla fall.
Och såklart min wellpappgörare. Har du inte skaffat en än så är det dags nu! Jag kommer inte sluta bomba er med wellpapp i första taget! ;D

Och så vill jag att ni noterar här att jag har MÖNSTRAT PAPPER som bakgrund!



Tyvärr dog den ljusgrå pennan efter två rader och jag fick fylla i med en mörkgrå istället. Det blev inte så snyggt, men det får vara.
Visst är jag söt? ;)

3 kommentarer:

Virre sa...

Ooh.. jag ser verkligen fram emot wellinspiration! Jag fick en sån wellgörare i födelsedagspresent förra året .. eller kanske det var förrförra året.. Har i vart fall aldrig använt den.. än :D

Helena sa...

Jaaag vill haaaa en wellpappgööörareeee!! Var hittar man en sån?!

Sketasnygg LO hörru!

Anonym sa...

Gud vad den här är SNYGG!!!