04 september 2007

Nya skisser

Joråsåatt.... det var ett tag sen. Men nu har jag äntligen laddat upp lite skisser på skissbloggen igen.
Skissritarinspirationen går verkligen i vågor. :D
Oooohhh, jag har gjort några 6x12 och 12x6 också! :)

Förutom att rita skisser har jag tagit hand om barn och mått uselt.
JAg fick ju nya piller när jag var på akuten. Naproxen. Som om de skulle göra nån nytta mot min migrän. De gjorde absolut ingen skillnad på huvudvärken MEN gjorde mig illamående och allmänt verklighetsavskärmad. Helt sjukt!
Så nä, de behöver jag inte prova mer....
Jobbigt att vara illamående och verklighetsavskärmad OCH ha migrän. *suckar*
Så gårdagen lullade jag mest runt här hemma och var extremt känslig för ljus och ljud och speciellt hade jag jättesvårt att koncentrera mig. I synnerhet på andra människor, vilket var lite tokigt eftersom dottern var hemma. :/
Det kändes liksom som om nerverna satt utanpå huden... kroppen liksom gjorde ont utanpå. Knäppt va?
Jag tror jag håller mig till mina maxalt istället.

Nu ska jag ta hand om sonen en sväng.

3 kommentarer:

fanny sa...

Du, jag vet hur det är när man har ont och nerverna sitter utanpå. Urk. Jag provade också Naproxen (den receptfria varianten) igår, hade glömt mina superalvedon hemma. Jag tyckte de funkade rätt bra på min rygg, men nån höjdare var det ju inte. Har du nån starkare variant av Naproxen?

Gunilla sa...

Har du testat Voltaren(diklofenak) suppar, 50 mg på migränen? Jag har den o på mig fungerar den helt suveränt bra.

Sanna F sa...

Stackars dig!