17 september 2007

Sweet girl & mässa

I helgen var jag på mässa i Gbg.
Det var så kul att träffa folk man liksom känner men ändå aldrig träffat! Sånt gillar jag. Jättekul. Egentligen är det helt emot den personlighet jag TROR att jag har, för jag är liten och blyg och vågar inte ta nån plats. Eller?

Jag shoppade en del, men inte kopiöst mycket. Bästa och mest spontana köpet var en dymo från around the block med rosa och lila och roliga färger på banden. Tvärtemot dock vad alla sa till mig på mässan (nu får ni bakläxa) så funkar den kanonfint i min dymoapparat från Claes Ohlson. Nej jag har inte juniorvarianten...
Jag köpte även en del mönstrat papper! Hör och häpna. Nej, inga galna mönster, bara några roliga randiga och rutiga... lite lagom peterliniga sådär. :D
Jag hann med en lunch med en gammal kompis som bor i Gbg också. Jättekul, för honom har jag inte träffat på hur länge som helst. Gbg är inte min favoritstad, så jag brukar inte åka dit liksom. :D
En kanonlyckad dag alltså och A-C... jag är SÅ glad att du är min kompis! Wow... det är verkligen så kul att umgås med dig!
Carina... du var saknad. Det hade gjort resan perfekt, nu var den bara nästan perfekt.

Och idag var internet dött och då passade jag på att scrappa lite med nya grejer.
Jag älskar verkligen detta format. Det är liksom inte så stort men ändå tillräckligt stort. Jättebra till alla såna här foton som kommer från tiden INNAN digitalkameran var var mans egendom. De foton som är rätt ruggiga i kvalitet och så... och motivet befinner sig nånstans bortom allt runtikring. INgen zoom på den kameran minsann.
Hursomhelst så tycker jag detta format passar kanon till de bilderna. *glad*

Thickers och stickers som jag köpte på mässan. Bakgrundspappret också. NOTERA att det är ett MÖNSTRAT bakgrundspapper! ;D
Nya dymon med rosa band också... oooohhh...

10 kommentarer:

Ellinor sa...

oooh! *gillar*

Anonym sa...

*hmpf* mig klarar du dig bra utan da alltsa...


Skoja bara :-P Sag precis smset fran dig och AC, jag kommer hem pa sondag morgon. Ska bara shoppa liiite mera forst... :-D

Fanny sa...

och mig... *hmpf* jag är sååå avis på er. Här hemma råder köpstopp i minst en vecka till. *suckar'

Anonym sa...

Underbar lo,är så kär i din stil!
Undrar vad ordet sweet är gjort av, stickers?

joggemia sa...

F-n.....jag höll dessa dymoband i handen, men la tillbaka dem. Hur kan man vara så dum?! Nåja, det går väl att få tag på ändå. Du...blyg....? Hm, då döljer du det mycket bra. Det var trevligt att se dig "live".

Kram Mia

Scrapangel sa...

Himla fin alltså, du har kvar din stil trots mönstrat! :)

Anonym sa...

Fantastiskt fin layout. Gillar också det här formatet som är lite "lagom".
Blyg... ja,det dolde du då mycket bra som Mia sa. Jätteroligt att se dig och få prata en liten stund.

Kram

Anonym sa...

härligt!!! måste också testa detta formatet...köpte faktiskt ett album på mässan!
Kul att "se" dig live!
*kram*

Anonym sa...

Det var underbart att ses på mässan! Du var faktiskt ännu härligare och roligare i verkligheten.

Kram!!

Och du, layouten är underbar.

Anonym sa...

Väldigt vacker och väldigt Peterlina trots mönstrat papper!