13 september 2007

Just nu

Jag mår mycket bättre idag. Det är skönt. Inte så yr längre. Har orkat köra till apoteket och hämta ut migräntabletter, tack och lov. Och då passade jag på att köpa lite vitaminer också. Man vet aldrig. Mamma tjatade på mig att ta vitaminer när jag bodde hemma, men nu är jag nog tillräckligt gammal för att sluta trotsa henne kanske? ;)
Nä, men jag har ändå en liten sån där Dosett-ask som gamlingpensionärerna har, och då kan jag ju proppa den full med vitaminer när jag ändå är igång liksom. KAN ju vara brist på något i den här kroppen.

Har nu promenerat tre morgnar i rad. Jätteskönt. I alla fall idag. De andra morgnarna har jag bara tyckt att det varit PEST men har tvingat mig ändå. Idag ville jag inte ens gå hem! Sååå skönt. En timmes promenad ungefär blev det, och jag är väldigt stol över mig själv. Jag behöver verkligen komma igång med motion, för kroppen behöver det. JAG behöver det. Jag mår så mycket bättre då. JAg behöver må bra.

Här är en LO jag petade ihop idag. Jag mår bra av att scrappa.
Den handlar om mitt röriga liv just nu, och den kändes väldigt skön att göra. Den ÄR verkligen rörig. Fotot gillar jag mycket... det har liksom växt på mig... nej så säger man inte på svenska... Vad heter det? *blondin*

Hursomhelst. Jag har lekt med mina dabbers som kom i förra veckan. De är kanon...jag trodde de skulle vara liiite enklare att få fram färg ur, men det är okej. Jag förlåter dem. Bara för att jag slipper diska penslar efteråt. :D
Och så har jag ritat stjärnor och målat med dabbers. Sen hade jag 3D-lack på också. Samma på rubriken. Thickersarna var så tråkiga så de fick akrylfärg de med och lite 3D-lack. Rörigt var ordet.
Doodlingarna är från shoppen. Utskrivna med skrivaren och sen utskurna med robban. Sen målade jag dem med distresser för att de skulle bli lite roligare.
Dymon blev sönderklippt den också. Det skulle ju vara rörigt som sagt... och skrynkligt papper blev ju en självklarhet. :D
Lite bling som grädde på moset.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Fnissar åt din sköldpaddsLO! Och den "röriga" är jättehäftig; du har verkligen fått till färger och dekos! Kram,
Annika

Anonym sa...

herregud vad konstiga ord du använder!

Anonym sa...

Wow! Älskar den här sidan och är glad över att du mår bättre. Elina tackade för grattiset. Hon tyckte inte ens att det var konstigt att en av mammas scrapbekanta, som hon inte känner, gratulerar... :-)

Rebecca sa...

Men hur fina los får man göra. Hittade hit via Monica och inser att jag sett dig på Scrappiz och varit lika förtummad då. Jag blev superinspirerad så hit kommer jag DEFINITIVT igen. Blev faktiskt inspirerad av dina morgonpromenader också.
Hejsvejs

Anonym sa...

Den här är helt underbar Karolina, och fotot är grymt bra. Vi ses imorgon! Kram!

Marie sa...

denna layout är helt fantastisk! wow wow wow!

Sanna F sa...

Jätte fin layout!!!
SKönt att du mår lite bättre!

Maria sa...

Wow, den är helt galet snygg! Verkligen grafittikänsla över hela LOn! Och fotot är kanon! Nu blev jag jätteinspirerad, synd att jag sitter på jobbet och inte kan susa hem och pyssla på stört!