29 september 2007

Scrapträff

Det var så trevligt! Verkligen! Den trevligaste träff jag varit på. Nu är ju inte jag nåt scrapträffsproffs, men ja... jag är kanonnöjd.
Att jag lyckades prestera inte mindre än fyra LOs är också helt fantastiskt!
Speciellt som jag vaknade 05:30 imorse med migrän... den försvann lyckligtvis efter två dundertabletter framåt 11-snåret. Lagom tills Carina skulle plocka upp mig.

Eftersom jag är en latmask så får ni bara se en LO idag... orkar inte ladda upp de andra. :D
Vi tar dem imorgon.



Däremot kan ni få se den tjusiga skylten jag gjorde till Jane på scrapaddicted att ha på mässan nu i helgen. Blev rätt nöjd faktiskt. :)



Nu väntar min säng. Kan riktigt höra hur den ropar på mig. "kooom oooch lääägg diiiig Kaaaaroliiiiinaaaa"
Hör ni också?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Rätt nöjd? Pyttsan! Skylten är grymt snygg. Det kan jag säga för jag såg den LIVE igår. Puss!

Bellis sa...

Tutt-LOn är ju för härlig! Jag gillar färgerna och dina roliga stiliserade blommor (eller vad det är).