02 september 2007

Första kyssen - NEJ TACK!

De här bilderna är bara SÅ söta! Snacka om att Samuel verkligen visar att "vad i helskotta gör du???"
Hahaa. Gud vad vi garvade!
Sååå glad att jag hade kameran redo, och på inställningen att ta flera kort på en gång. Hade INTE varit samma med bara ett foto liksom.



Jag har använt massa nytt skoj från shoppen. Journalingspots, frills by Peterlina och doodlingarna är nya och finns inlgada i shoppen. Tickets finns också i shoppen men det har ju redan funnits ett tag. :)
Rubriken har jag gjort med Robban också. Det var kul att göra lite bokstavsstickers av det hela. :D

Jag har massor mer nya grejer att stoppa in i shoppen, men det får komma lite som det kommer... man har ju man och barn och sånt där också.
Dessutom, idag ska jag på fotosafari på stan med en massa andra scraptjejer. Fast vädret kunde ju varit roligare förstås :/

Och om just DU missat det, så är det faktiskt cybercrop på Scrappiz den här helgen och design by Peterlina sponsrar en skisstävling. Ta chansen du också att vinna lite skoj saker från shoppen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du har blivit utmanad i min blogg...

webmosterhelene sa...

Vilken underbar LO du gjort!! Gillar verkligen färgerna!!!

Usch, vad tråkigt att det verkligen blev migrän av din huvudvärk igår. Jag och AnnaE promenerade hemåt mig, det var tungt i huvudet. Men så fort det började regna igen och jag kom in och varvade ner ordentligt så släppte i princip allt. Jag tycker så synd om dig, det är så himla jobbigt att avsluta en rolig dag med nåt så tråkigt :(

Kram
/Helene

Anonym sa...

Jag har taggat dig; du kanske redan har fått utmärkelsen, men jag gör det ändå! Kram
Annika

joggemia sa...

Men tuttiluttan vilket sött "kärlekspar"! De där nya grejorna i shoppen lät helt klart intressant.....ska springa dit och kika senare! Läcker LO!!

Kram Mia