09 maj 2007

Tvångsscrappat

Jo, man måste ibland. För att häva scrapblock. Vi får se om jag lyckats.
Ännu en LO med storys om dottern som liten. Det är befriande att scrappa dessa foton och dottern tycker det är jättekul redan. :)
Fotot är rätt kasst, för dotterns syns ju knappt där i vagnen, men då kändes det som en perfekt story att skriva om vagnen istället... då göööör det ju inget att HON inte syns. Eller hur? :D



Idag har varit en aktiv dag. Jag har varit på utvecklingssamtal på dagis, sen hem till en kompis och fikat och pratat amning och sömn och sen hem för en snabb - men jättesen - lunch och sen kom min brorsa hit med sin dotter och vi snackade skit ett tag. Sen var jag barnvakt en liten stund medan han pratade i telefon och sen måste jag dra på utvecklingssamtal i skolan och sen hem igen.
På kvällen käkade vi på Pizza Hut och sen skyndade vi oss hem för att det skulle komma hit en person...
Sen lekte jag ute med barnen i en timme eller så.
Helt sjukt mycket att göra, men trevligt ändå.
Nu sitter jag här och tar igen mig... funderar på lite scrap kanske.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså - om det ser ut sådär när du TVÅNGSscrappar... då vill jag inte vara med längre!! ;o)

Du är apduktig - jag saknar ord (ovanligt för att vara jag...!)...

Scrapangel sa...

hehe, säger nästan som ovanstående talare... du är duktig under tvång med :)

Anonym sa...

Jättesnygg layout. Hoppas att blockeringen släpper men du skapar himla fint även under blockering.
Ibland är det skönt med "oj-vad-mycket-jag-har-att-göra-dagar". Det är nästan som man får mer energi då.. (ibland) :)

joggemia sa...

Skönt att se lite alster igen.....Scrapblock? Hm.......

På tal om mycket att göra....igår var jag ledig från jobbet och tänkte att jag skulle scrappa hela dagen typ. Så blev inte fallet eftersom jag fick tre paket på posten, varav ett med MÅÅÅÅÅÅNGA omonterade stämplar. Tog låååååång tid att montera dessa och få ordning på allt det andra jag beställt. Nåja, jag hann även med en del scrap också.

Ha det gott och kram på dig!

Sanna F sa...

Helt underbar layout!!!
Verkligen scraplift varning på den!!! Med vagn och hela kittet !
URSNYGG