19 maj 2007

Deep Edge doppresent

Jo, jag ska ju på dop imorgon och jag är ute i sista sekunden *erkänner*, men nu är den gjord.
Jag har ju haft idén länge, att göra en tavla av min favvo-LO...
Såhär blev det när jag gjorde till till en annan liten kille än Samuel. :)
Det är en 20x20 deep-edge som jag distressat hjärtan och fjärilar till och stänkt färg över hela canvasen. Sy var ju inte att tänka på liksom. :D
Liten bookplate och handstil och penslar i photoshop (som jag gjort själv. Penslarna alltså, inte photoshop :D)

Alldeles lagom och annorlunda doppresent. Helt säker på att han inte får dubletter av den här i alla fall! Och hatar de den så får de kasta den! :)

16 kommentarer:

Anna-Carin sa...

Vilket perfekt foto till hans namn! Underbart vackert!

Anonym sa...

Fullkomligt underbar tavla. Så vacker o personlig.

Anonym sa...

Helt otroligt vacker!
Får man fråga var dom härliga hjärtana kommer ifrån?

fanny sa...

Den där kommer de definitivt att hänga upp på väggen, annars är de dumma i huvet! (flåt) :-D

Anonym sa...

Ooooh shiises, helt underbar!! En sån har man ju inte en tanke på att kasta!!

Anonym sa...

jättesnygg! Den kommer dom definitivt att behålla. Riktigt vackert. Du är så duktigt. Tack för inspirationen!

Annie sa...

Den var ju jättefin!! De måste ha älskat den!

Anonym sa...

Visserligen är smaken som baken men...INGEN kan hata denna!! Bara älska den!! Som jag gör!!! Sanslöst underbar!!! Tack för att jag fick se denna!!

lillasara sa...

Alldeles ljuvlig!!! Och en helt fantastiskt fin doppresent!

Anonym sa...

Så himla fin!
Jag älskar denna!

Kram
Mette

Anonym sa...

Den är ljuvlig!
Jag tycker föresten du ska kika in en sväng i min blogg ;)
Kram!

Sanna F sa...

UUuuuuuuuuuuuunderbar

Christine sa...

Jag är stum!!!

Anonym sa...

Uuuunderbar LO!!!!
Tack för de värmande orden inne på designers på Scrappiz;0)

Anonym sa...

Otroligt fin doppresent! Helt klart inga dubletter där inte!

Anonym sa...

Den är fantastisk!
Mycket, mycket, MYCKET roligare och finare och mer underbar att få i present än dopskedar, ramar, pengar eller vad man nu ger/får annars!