19 maj 2007

Idag är det utmaningsrally!!!

Scraputmaningen har utmaningsrally hela dagen idag.
Jag håller i två tävlingar, så skynda er på nu och häng på! ---> Till forumet

De har lovat mig dåligt väder idag, så jag tänker låtsas att det regnar och hålla mig inne hela dagen.
Jag måste ju fortfarande göra den där doppresenten och så tänkte jag mig ett litet halsband att ha på mig också.
Vi får se vad som hinns med.

Igår hade vi celebert besök här hemma ända från Sollentuna minsann. Anna-Carin kom hit med man och barn.
Barnen lekte så bra och vi fikade smarrig rabarberpaj.
Jag har ju skrutit om mina jätterabarber som redan är hur stora som helst, så nu fick jag äntligen visa henne att det inte bara var tomma ord! :D Hon fick minsann med sig lite rabarber hem också. Jag har så det räcker liksom.
Jättetrevligt var det i alla fall att få besök. Inte bara för att vi blev tvungna att städa!! :D

Nej, snart sätter rallyt igång... då kan jag ladda upp mina alster här också... så jag återkommer!

Inga kommentarer: