11 maj 2007

Glasögon

Dotterns första glasögon med tillhörande liten story.
Det måste man ju scrappa! :)
Hon var så fin... *minns som igår*
Igår var sista besöket på St Eriks... hennes Duanes förvärras inte, så vi slipper springa dit två gånger om året. Yay!
Glasögonen har hon ju fortfarande såklart, men de kan man ju skaffa recept på hos optikern.

Nåja, med tanke på det sista besöket (som också ska scrappas) så scrappade jag dessa första glasögon... tyckte det passade. :)

Blommorna är retroblommor som jag målat med distresser efter inspiration hos Muhren.
Rubriken är "Color me purple" utskuren med Robban, och journalingen är handstil såklart.

12 kommentarer:

Scrapangel sa...

En jättefin LO som fångar ÖGONblicket *fniss* allvarligt, jättefin stämning i den!

trevlig helg!

Anna-Carin sa...

Åh så fin hon är, Hannah! Härliga färger på blommorna!

Kommer så väl ihåg när jag fick glasögon, grät en dag och sen vägrade jag ha på mig glasögonen på ett helt år. Hade visserligen med mig dem till skolan men de låg kvar i fodralet. Så en dag tog jag på mig dem och sen dess hänger de med jämt. Kommer också ihåg fascinationen att kunna läsa registreringsskyltarna på bilar.

Annika sa...

Makalöst fin LO!! Kul att piffa till retroblommorna så! Kramis!

joggemia sa...

Vad söt hon är i sina glasögon! Du har ju inte gjort saken sämre med din LO precis!
Kram!

Anonym sa...

Men OJ vilken fin LO och vilken söt dotter! Den tar jag mig friheten att lifta tror jag...om du inte har nåt emot det förstås ;)

Anonym sa...

Gillar din stil jättemycket!! Och du skriver och ritar så snyggt!!
Den här LO´n är underbar!

Anonym sa...

Vilket fint upplägg!! *liftvarning* Och vad superfina blommor, fint du färglägger oxå!! Helt underbart!

Evelina sa...

Oj oj oj så snyggt!! *beundrar*

sandra sa...

Vilken underbar LO. Måste bara säga att du är himla duktig på att måla med distresser.

Anonym sa...

Men så fanastiskt fint det blir när du målar med distresser!! Du är jätteduktig på det.

*sätter mej på händerna för att inte börja shoppa distresser som en galning..*

Christine sa...

Helt fantastisk!!
Ja, du är en mästare på distresser:-)

Anonym sa...

Jättefina glasögon på en supersöt tjej! Och en helt fantastisk LO som alltid. Du har en helt egen och häftig stil. Tuff och vacker på samma gång.