03 maj 2007

Lite scrap

Idag har jag varit hos tant doktorn och diskuterat medicin. Jag har ju käkat betablockerare ett tag nu mot min huvudvärk, och de har ju gjort massor av nytta. Nu ska vi ändå testa att trappa ner och kolla om livet kan fortgå utan medicin.
Spännande och lite läskigt... tänk om det funkar. Tänk om det inte gör det?

Hursomhelst.
Här är en liten LO om dotterns första bästa kompis på dagis.
Det här är verkligen såna foton som för att överhuvudtaget ha något värde så måste de scrappas. Och det NU! För jag fick faktiskt tänka efter vad kompisen hette...
Nu är det räddat för framtiden och det känns bra. :)

Jag har sytt på maskin. Hur sjutton kunde jag göra LOs utan min maskin förut? Jag förstååår inte. :D
Och så har jag skurit ut plastficksstjärnor med min Robo och stänkt lite färg. Titeln är också utskuren med Robon och typsnittet är Franklin.
Resten handstil. FOtona har jag rispat med skalpell också förresten.

3 kommentarer:

Ms Garbo sa...

Alltså, jag är ju ohyggligt obildad, det vet jag ju, men vad är en "LO" för något..?

Scrapangel sa...

Ja, det har du helt rätt i. Måste göras innan det glöms!

Anonym sa...

Så jättefint! Håller tummarna att det funkar med den ändrade medicineringen!