11 maj 2007

Pysslardag

Efter att mamma och pappa varit här och hämtat lite grejer så åkte jag till Papprika för att pyssla. Precis vad jag behövde. Lite social kontakt och pyssel på samma gång.
Jättetrevligt var det och jag är så nöjd.
Jag bestämde mig för att inte ta med mig en massa LO-grejer utan bara kortgrejer. Så, det blev fyra kort. Perfekt. Jag har fler kort som måste göras, men nu har jag i alla fall kommit en liten bit på väg.

Här är ett som är till en liten kille som fyller 4 om några veckor. Målat ballonger och paket och text och färglagt med distresser.



Här är ett kort till en på dotterns fritids. De ska få ett kort allihop, eftersom hon slutar om en månad. Min dotter är en stor tjej. Detta blir till en av killarna. Jo, det finns faktiskt manliga fritidspedagoger på hennes fritids!
Distresser at work igen, och lite brads, tygband och halvpärlor.



Nästa vecka ska vi gå på dop och då blir det ett sånt här litet kort till lillkillen.
Distresser... igen.



Sen har min kompis fått en lite dotter för två dagar sen. Klart lilltjejan ska välkomnas till världen.
Det blir med detta kort. Nu ska jag bara klura ut vad de har för adress! :-o
Blommorna är utklippta på frihand ur en plastficka (Biltema är kanon) och fastsatta med brads. Texten är handstil.

4 kommentarer:

joggemia sa...

Urläckra kort du gööör!! Gillar särskilt det första...grattiskortet. Lite "tecknat" över det.

Ha en toppenhelg!

Anna-Carin sa...

Uuuuuunderbara kort!

tanja sa...

Vilka härliga kort! Jag blev lite extra förtjust i det till dotterns fritids.

Anonym sa...

Superfina kort! Du kan verkligen det där med distresser!!!