31 december 2006

Utmanad

Jag blev utmanad av joggemia så jag får väl vara en duktig flicka och följa då.

Jag ska alltså lista 5 saker som jag vill ska hända nästa år.

*Att jag får ett jobb som jag trivs med inom en ganska snar framtid
*Att vi får vara friska allihop. 2006 var ett sjukdomens år för familjen och jag hoppas att 2007 blir friskt.
*Scraptid i massor vill jag ha. TRots att jag börjar jobba.
*Att jag lär mig fotografera bra.
*Att allt strul som varit på dotterns skola lägger sig och allt blir bra och mysigt och puttinuttigt.

Då ska vi se... vilka ska jag utmana. Självklart Carina. Sen får det bli Fanny, Maria, Anna-Carin och Sanna

4 kommentarer:

Mikaela sa...

Du är utmanad! Kolla min blogg!

Anonym sa...

Gott nytt scrapår! Kram

Anonym sa...

Rolig utmaning, ska ta tag i den så snart vi är tillbaka med dator. :-)

Gott nytt år, min nyfunna vän! :-)

*kramar*

// Anna-Carin

Sanna F sa...

Hi hi!
Utmaningen är antagen!
Gott nytt år!
Kram från Sanna