28 december 2006

Handla ALDRIG från elgiganten!!!

Vilka jävla pajasar!
Jag är så arg så jag tror jag kokar över!

Jag beställde en kamera. En dyr kamera. I tisdags kväll.
Igår gick jag in och tittade på min beställning och då står det att den är skickad.
Det står på deras sida att de ska ha den i lager och att man när den är skickad får ett e-mail med kollinr.
Mail kan strula så jag ringde för att kolla.
Nej, den finns inte i lager. Den är beställd och kommer den 10:e januari tidigast.
Jaha???
Varför kan de inte meddela det då???
Borde inte det vara obligatoriska åtgärder när kunden betalar 8000 spänn för något och pengarna är dragna, att man då meddelar att man inte har varan i lager. Vill du fortfarande köpa denna vara från oss? Eller är du dum i huvudet?

Jag är inte dum i huvudet, men elgiganten är dumma i huvudet för trots att de kan sno mina pengar på 1 sekund så kan de inte ge mig mina pengar tillbaka på en sekund.
"det är banken"
Jo tjena!

Jag måste slå sönder något, så arg är jag!!!!!!

Nu får jag åter ge mig ut och leta en bra deal på denna kamera...

Jag har ett objektiv, men ingen kamera. Hur kul är det.
Och nu blir det helg och vad roligt jag hade tänkt ha med min kamera på nyår.

Jävla skitgigant!!!!!!

5 kommentarer:

fanny sa...

Vilka idioter!!! Fattar att du är jättearg. Jag blir också arg när jag läser om det. Morr.

Emma sa...

Morr.. förstår att du är bannad! Hade problem med Siba för ngt år sedan när min bärbara dator jag köpt därifrån krånglade...

Anonym sa...

Morr - förstår att du blir arg, skulle jag också gjort, rivit stället och klöst ögonen ur första bästa intet ont anande personal... Men ändå - SNART har du din kamera, jag är som sagt en tusenlapp närmare än igår - men jag har några månaders väntan framför mig ändå! Hoppas att du hittar en bra deal! Är det just en EOS400 du vill ha? Annars såg jag att Cyberphoto har bra deal på en Nikon D70 som jag skulle ha övervägt om jag haft pengarna färdigsparade idag - ungefär ett sånt paket som jag plockat ihop med EOSen i min blogg, med något längre normalobjektiv. 7000 tror jag - känns väldigt prisvärt, säger hon som definitivt inte vet nåt om kameror! Cyberphoto är i alla fall väldigt bra att ha att göra med...!

Annika sa...

Men usch så tråkigt! :-( Hoppas du hittar ett kanonerbjudande där du får kameran på stört! Kramis och Gott Nytt År!

Sofia sa...

Åh vad irriterande hoppas du snabbt får dina pengar tillbaka och kan köpa en kamera någon annanstans.