26 december 2006

Ett halsband till

JO, jag behövde ju ha ett halsband på juldagen också.
Så då gjorde jag detta.
Gillade hela knyta-ihop-ändarna-grejen liksom. (btw så har jag gjort tröjan också... alltså stämplat på en köpt tröja...)



I övrigt var julen en underbar jul med folk som jag älskar och sånt där viktigt. Att presenterna var underbara (en systemkamera och en scanner bl.a) gjorde ju inte saken sämre.
Ja, det känns sååå himla härligt just nu.

Inget scrappande dock... vi har påbörjat operation rumsbyte. Snart har jag ett nytt scraprum. :)

1 kommentar:

joggemia sa...

Åh, vad läckert halsband och tröja....vad du är kreativ! Varför kan inte jag hitta på annat än LO.s? Förresten.....jag håller ju på med ett minialbum för första gången i mitt liv, inte illa för att vara mig!
Kram Mia