12 december 2006

Shoppat lite

Jag var på skapa hobby idag.
Hittade såna där pennor som Pemba använt. Eller hittade... jag fick haffa första bästa butiksarbetare och tvinga henne att slänga fram en ask. :D

Sen blev det lite band också.
Fast först, innan jag var där, så var jag på Nordins papper i Söderhallarna.
De hade ett sånt där skärunderlägg som jag vill ha! Ett stooort. Det är 45x60. Alldeles perfekt! Sååå glad.
Det kostade dessutom bara 260 spänn, och det är billigt (för det är det faktiskt) och då slapp jag ju frakten som ju inte varit skoj om jag fått beställa nånstans ifrån. Tur för mig att jag inte hunnit beställa! *pustar ut*
Dessutom köpte jag en häftapparat. Det saknas en häftapparat i detta hushåll. Nån har snott den.
Och när nu en ny kostade 129 så tänkte jag köpa en. Men så stod där en extra lång häftapparat alldeles bredvid. OCh den kostade 150. Så då blev det den lååånga. Nu kommer jag kunna häfta allt möjligt skoj mitt på mina LOs. Det ni! HAH!
Nordins har mycket skoj helt enkelt.

För övrigt har jag fotat dekorationer. Ska sälja av lite på tradera. Och papper. Fy vad mycket mönstrat jag har som jag inte kommer använda. Jag är ingen sån person. Jag använder inte mönstrat så... det är bara att inse.

Nu ska jag lägga upp auktioner.

4 kommentarer:

Sanna F sa...

Jag tycker också om att handla på Nordins = )
Vad bra att du hittade det du behövde!

Annika kort & gott sa...

Åh vad roligt när man hittar det man söker på sin shoppingrunda!
kram Annika

fanny sa...

Jag är också stammis på Nordins i söderhallarna, och jag var också där igår *fniss* En vacker dag måste vi ta och ses, planerat, men hellre på Skapa, det är lite mysigare där dårå!!!

Annika sa...

Kul med shopping! En lång häftapparat vill jag också ha. Perfekt att kunna häfta fast långt in på en LO! Kramis och sköt om dig!