06 december 2006

Nåååne

Samuel hittade månen i måndags. Han var alldleles utom sig av lycka. Det var det vackraste han sett.
Min lille fåordige son snappade genast upp ordet måne och sa "nåååne" flera gånger i rad. I ungefär en kvart stod han och pekade och sa nåååne.
Sååå söt.
Han ska alltid vara såhär liten och söt och ääälska mig över allt annat. Eller hur?

Jag har använt svart bazzill och lite bazzill bling till rubrik och stjärnor.
Sen är det lite halvpärlor och lite plastficka. Jokerman till rubriken, handstil till journaling och evolution magnetstämplar till datumet.


5 kommentarer:

Sofia sa...

Sötnosen då...men vänta bara snart vill han se den varje kväll även när det är molnigt och ingen måne finns att hitta på himlen (Saga var sådan ett tag och tyckte nog hon hade världens elakaste mamma som inte kunde trolla fram månen åt henne)

Anonym sa...

Vilken underbar layout! du har en unik scrapstil som jag gillar skarpt

Kramar
Jenny

Maria sa...

Åh, vilken fin LO - som vanligt, har jag sagt det förr eller ;-) Gullebebisen, hoppas jag får träffa honom igen på lördag! Och hoppas nåånen är framme ofta så han får något att titta på, håller med om att den är vacker. På den LOn skulle du nästan kunnat använda dina utskurna aliens, haha! ;-) Kram!

Anonym sa...

ÅÅÅH vilken gullig LO och ännu gulligare liten kille. :)

fanny sa...

Å vad gulligt. Det är fantastiskt att se hur de upptäcker nya saker varje dag. Bra att du tar vara på ögonblicken, tiden går så himla fort!