10 december 2006

Gapa

Det är så himla svårt att scrappa bilder på sig själv, för jag har ju ingen story till bilderna. Ändå är det himla skoj att göra det. :)

Här har jag gjort efter en skiss på skissbloggen.
Bazzill, Wild asparaguspapper, knappar, QK Paige, handstil, blommor utklippta på frihand ur filttyg och så har jag rispat fotona med skalpell.



Igår hade vi värsta trevliga middagen. Jättemysigt med oxfilé, klyftpotatis och vitlökssmör. Tända ljus såklart.
Till efterrät blev det fruktsallad med grädde och nötter.
Jag var sååå mätt efteråt så det var nästan äckligt! :D

Nu ska vi iväg och handla. Toapapper. Skoj va?

2 kommentarer:

Anonym sa...

en så lustigt! Jag satt och tittade på bilden och undrade vad det var för bebis du hade på magen (för det såg ju inte ut som S). Din mamma (antar jag att det är som ligger på golvet) är väldigt lik dig över näsa och mun! *s*

LuzinhaFolch sa...

Hi,
I like your work is really neat!
:0)
Kram
Lucy