15 december 2006

Städat

Jag har städat idag. Först tvättstugan, sen lite allmänt och lite i datorrummet. Väl där inne så slinker man lätt över till scraphörnan liksom... Det går inte att hålla sig borta.
Och så började jag röja där.
Oj vad jag röjde. Vi hade saker i hela huset kändes det som.
Men nu är det SÅ mycket bättre.
Jag har bytt ut hyllan jag hade, mot en som stod i lekrummet. Nu blev det genast mycket trevligare.

Såhär har jag det nu:


Och såhär var det innan. (för några månader sen... fast idag var det ju stökigar då alltså)
Det känns i alla fall MYCKET bättre. :D



Mitt uppe i hyllskruvandet så kom både maken och jag på att vi egentligen borde byta rum. Lekrum mot datorrum.
Det vore rätt intelligent... vi får väl se hur vi gör... det är ju inget litet projekt och jo, vi har redan andra projekt som vi borde ta hand om först liksom. :D

Nu ska jag scrappa lite i min fina hörna!

Inga kommentarer: