05 december 2006

Första finnen

Jo. Dottern kommer älska mig om några år när jag drar fram denna LO och visar för hennes kompisar. Okej... jag lovar att inte göra det. Jag lovar att göra iordning ett album som ingen utomstående får titta i när hon är tonåring och som mest känslig. Jag lovar verkligen det.

Jag har scrappat utifrån första 12x12-skissen på skissbloggen.blogspot.com.
Jag hade tänkt en massa tomrum, men så jävla skoj med tomrum var det ju inte. :D
Däremot så har jag slarvdoodlat... jo faktiskt. Jag har bara ritat lite utan att fundera så mycket och inte fyllt i så noggrannt som jag brukar göra.
Är mycket nöjd med resultatet. Den enda LO jag lyckades prestera under söndagens lilla scrapträff jag var på. Hade verkligen INGEN inspiration. Men det var himla trevligt att snacka skit! :D

Inga kommentarer: