06 november 2006

Scrappat igen

Jo, äntligen har jag kommit igång lite igen. Men jag blir inte särskilt nöjd med det jag gör för tillfället. Det är lite tråkigt.

Här är i alla fall en Lo med material från pappersvinden.se som jag gjorde efter förra veckans skiss på swescrapbook.blogg.se (där den också visas denna veckan! Jihoo!)
Jag gjorde faktiskt denna endast för att testa min nya Craft Robo. Rubriken är alltså utskuren med den. :D



Här kommer en till Robo-test-LO
Kul med STORA bokstäver. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Snygga LO:s. Kan du rekommendera en Robo eller är det bortkastade pengar? Funderar på att köpa en istället för att köpa massa alfabet till QK.
Mvh Viswpen /Petra

Pihlina sa...

Petra - jag rekommenderar absolut en Robo. Det var därför jag köpte en, för att slippa slänga pengar på QK-alfabet. Nu kan jag ju skriva ut vad jag vill! Jätteskoj ju!