18 november 2006

Ingen huvudvärk idag heller!!!

Helt fantastiskt!! Inte en endaste tablett har jag tagit heller! *avgiftning*
Fira med mig! Det är sååå skönt! Har knaprat VARJE dag i över en månad tror jag. :(

Idag har jag scrappat lite, men mest varit på födelsedagskalas för lilla Sofia (den efterlängtade prinsessan längre ner) och det var så kul att se henne. Det var ett tag sen, tyvärr. Tiden bara rusar iväg.

Här kommer i alla fall min stora dotter när hon var liten. Hur gammal exakt vet jag inte, för det finns inga datum på korten. :(
Det är en DT-LO för pappersvinden.se.
Jättesvårscrappade papper för mig, men jag är sååå glad att jag lyckades. Jag är nöjd! :)
I övrigt är det band, lite chalk, massor av vita prickar, foamstämplat med akrylfärg på plastindex och klippt ut, lite handstil och daisypunchar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

helt underbar LO...:-) gillar allt, färger, upplägg, text o foto!!!

zarahs kort sa...

Vad härligt att du får vara huvudvärksfri! :D

Kanoooonfin LO - jag håller med Monica. Allt är snyggt! :D