18 november 2006

Första dagen utan huvudvärk

Det var igår det. Så fantastiskt skönt. Ni anar inte. Det är en känsla som inte går att beskriva. Jag var full av energi. TRots att jag hade jätteont i nacken, så länge jag slipper huvudvärken så kan jag leva med vad som helst känns det som. :D

Jag har scrappat lite. Här är en DT-LO för pappersvinden.se
Dessa papper från Junkitz tycker jag är så himla läckra!!



Sen gjorde jag ett beställningskort häromdagen. Till ett par nyblivna morföräldrar. Tyckte jag var så fyndig här. Inuti kortet står "En ny mormor och morfar har sett dagens ljus"



Har gjort en LO till en tävling hos Pappersbiten också.
Såhär blev den. Jag tänkte göra något som inte är så jag liksom. :D



Och så fyllde ju maken år i torsdags. Klart han skulle ha ett kort han också. Såhär blev det. Kärleksfullt men macho.



Sen har det förstås hänt en annan sak som gjorde gårdagen till en fantastisk dag!
Meeen, jag är så hemlighetsfull av mig. Det är ju på modet, så jag är också det. Ni får vänta till i januari innan ni får veta!

1 kommentar:

Anonym sa...

Halloj!
Hittade din blogg! Väldigt kul att se vad otroligt produktiv du är med ditt scrapp:ande! Såna fina kort som du gör vill man ju kunna köpa!!!! Det är alltid så trist när man ska försöka hitta ett kort till nån present...
KRAM på Dig!
// Jojo