06 november 2006

Doodlad t-shirt

Jo. Jag hade ingen lust att göra en tröja till mässan i Karlstad med värsta texten med "PETERLINA" på, för så ball är inte jag att jag går och visar upp mig så. :D
Så, jag gjorde denna lite annorlunda tröjan istället.
Doodlinggalning som jag är, så tyckte jag att detta blev alldeles lagom. Har du koll på mig, så vet du att detta är jag! Speciellt som jag kånkade runt på min doodlade väska samtidigt! :D
Det funkade faktiskt!



Hur har jag gjort? Jo, jag har helt enkelt bara doodlat med textilfärgspenna som fixerats med strykjärn sen för att vara permanent. Klart!

3 kommentarer:

Anonym sa...

du är ju helt otrolig på att doodla!!! :-D

Annika sa...

Men så läckert!! Vad du kan!! Klart impad! Kramis!

Annika kort & gott sa...

Den var verkligen superläcker och du är fantastisk på att doodla!

kram Annika