20 november 2006

Älskade bilder

Jag blev så lycklig när jag hittade dessa superdåliga (verkligen superdålig kvalitet... frames från videofilm...) foton på en gammal CD från -98.
De är ju underbara! Det är verkligen Hannah. Verkligen precis så som hon såg ut då. Hon var så sjukt söt *mammaskryt*! Det är hon fortfarande, men inte bebissöt längre. :D

Så, det blev en knappig LO. Bättre än en knäpp LO i alla fall. ;D
Jag har använt Craft Robon till rubriken. Åh vad den är underbar min CR!



För övrigt har jag varit på arbetsförmedlingen idag. Den viktigaste kursen för arbetsförmedlare måste vara "Hur man får den mest självförtroenderike person att känna sig som skit".
De kan verkligen det.
Jag vet ju förvisso att de aldrig kommer skaffa något jobb till mig, och att det bara är en formalitet, men varför måste de behandla alla som idioter?
Bara för att man inte har något jobb är man väl inte dum i huvudet?
Jag tyckte det var ett jävligt smart drag av mig att göra mig av med mitt skitjobb, vilket garanterat hade dragit ner mig i skiten på riktigt.
Det går ingen nöd på mig. Jag är inte dum i huvudet. Jag kommer få ett nytt jobb. Dessutom är jag inte så kräsen. Bara jag jobbar är jag nöjd. Prostitution undantaget. ;)

Nä, nu ska jag göra arbetsförmedlingens jobb och skaffa mig ett arbete via nätet. Jag lovar, jag är fem miljoner gånger bättre på det än de!!

1 kommentar:

fanny sa...

Vilken fantastiskt fin LO du har gjort! Gillar hjärtat. Snyggt jobbat!