15 november 2006

Migrän, migrän, migrän.

Bara migrän. Hela tiden. Det är så tröttsamt och så tråkigt. Jag orkar snart inte mer. :( Okej idag var jag huvudvärksfri fram till middagen ungefär... Men nu börjar den smyga närmre och närmre, den där migränen.
Vill INTE ha imorgon då maken fyller år.

Jag har scrappat lite.
Här är ett kort jag gjorde efter att ha läst om blingsidor på swescrapbook.blogg.se
Ser kanske inte så blingigt ut, men hjärtat har jag gjort själv av cernitlera och haft glitter på. Sen är det silverband i. Silvertråd runtom. Halvpärlor som glittrar lagom och så är bokstäverna fulla med små glaskulor som gör att de glittrar tjusigt. :)



Efter kortet vågade jag även blinga till en sida med foton på brorsans lilla tjej.
Stickles och 3D-lack på bokstäverna och kronan, stickles i blommorna, egengjord cernitdeko, och lite lagom glitter och glamour sådär! :D



Nu ska jag gå och sova. Sonen har hostat en massa. Kanske blir en lång natt. :/

Inga kommentarer: