Jo, och det måste vara så att om man söker jobb så räknas man till samhällets största idioter, för annonserna och det sätt som ansökningsförfarandet är uppbyggt på i de allra flesta fall bara är SÅÅÅ USELT!
Ta Proffice som exempel. För varje jobb man söker så måste man fylla i samma uppgifter hela tiden. Antingen är det de som är dumma i huvudet eller så har min webläsare fått spunk (this one's for you Helena. Gissa hur många sexgalna amerikaner som kommer hitta min blogg nu :D).
Som sagt... det känns lite omotiverat att man har en inloggning när jag ändå måste fylla i året jag är född, vilka sorters jobb jag vill ha och vad jag gjort. För varje jobb jag söker.
Men jag har ju inget jobb så jag har ju all tid i världen. Eller nåt.
Jädra pack! (sådär, nu har jag effektivt lyckats svartlista mig hos Proffice också)
Nä, så jag hoppar nog tjänster hos Proffice i fortsättningen... jag tycker det räcker med att man måste registrera sig i allsköns olika system bara för att söka ett jobb som verkar intressant. Nästan så man saknar det gamla hederliga sättet med att skicka in papperskopior på CV och så... faktiskt.
*dagens gnälldos avklarad*