26 augusti 2006

T-shirts gone wild

Eller så är det jag som blivit galen.
Låg och tänkte häromkvällen på att göra en t-shirt med lite text på. Så det gjorde jag dagen efter.
Men så pratade jag med Zarah på MSN och på något konstigt vänster fick hon mig att doodla en t-shirt också.
Första tröjan, utan doodling, blev rätt skoj. Bry er inte om muppen som har den på sig... hon blir aldrig bra på kort.


Men sen blev det en sån där doodlad tröja också. Här får muppen bara visa tuttarna.


Jag gjorde nämligen ett litet kort till kortskissutmaningen på Scrappiz denna vecka.
Det var doodling! Sånt måste jag vara med på! :D Jag blev alltså inspirerad av mitt eget kort och gjorde samma sorts doodling på tröjan. :)

Ibland har jag märkt att man behöver kärlekskort, och inte bara grattiskort.


Igår var jag förresten på Coop. Där hade de billiga album. 19 spänn! Det är ju nästan löjligt! Jag köpte två. Tror nog man kan hitta några plastfickor att modda så de passar.
Sen hade de tygblommor också. 10 spänn! För jättefina gröna och blå gerbera. Jag köpte såklart!
De är i 7 lager så det är ju hyfsat! Kolla bara:

1 kommentar:

Zarah sa...

Knasboll! *gapskrattar*
Tycker att muppen visst är söt - och snygga tröjor så in i bäng har hon.
Nu väntar jag bara på en cafepress-mupp-affär där jag kan shoppa så att även JAG kan ha urfina doodlade tröjor... *tjaaatar*

;)