19 augusti 2006

Bloggstafett

Åh vad du är jobbig Carina!
Jag har blivit träffad av en stafettpinne i skallen. Förmodligen därför jag har så ont i huvudet.

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:

Assistant manager i klädesbutik
Kassörska
Diskplockare
Systemutvecklare

Fyra filmer jag kan se om och om igen:

Hope floats
Yrrol
Den gröna milen (utom just när de friterar)
Nyckeln till frihet

Fyra städer jag har bott i:

Stockholm
Honolulu
San Diego
Reno

Fyra tv-serier jag gärna ser:

TV? Vad är det?
Okej, jag kan titta på Hipp! Hipp!, Hey Baberiba och Dead like me

Fyra ställen jag vill åka till:

Tillbaka till USA.
Sen ska jag ta mig runt där. Från Hawaii till Californien till Nevada.
Alaska skulle vara coolt också.


Fyra webbsidor jag besöker dagligen:

Scrappiz
Papprika
Quicksilver
Tradera

Fyra favoriträtter:

Kyckling m currysås
Kyckling m brunsås
Stekt kött med klyftpotatis och vitlökssmör
Lasagne

Fyra ställen där jag trivs:

Hemma
Hemma
Hemma
Hemma

Fyra personer jag vill träffa:

Min mormor som är död.
Sara som flyttat alldeles för långt bort
Min gamla släkt i USA (blir ju många fler än 4 förstås)
En hel drös med internetmänniskor som jag aldrig träffat irl

Fyra personer jag vill utmana att svara på enkäten:

Nä, jag tror jag hoppar över det faktiskt...

1 kommentar:

Anonym sa...

hmm.. quicksilver.. där var jag med en gång i tiden oxå :) men jag har tappat bort länken :/