19 augusti 2006

Ett riktigt inlägg också då

Man kan inte bara ha stafettinlägg.
Går inte.

Jag var ju förkyld förra veckan. Jag tog det lugnt. Det gjorde jag faktiskt. Scrappade häcken av mig, men tog det lugnt.
Sen kom den där jävla bihåleinflammationen i alla fall och nu har jag mått skumt i ett par dagar. Småfebrig och jävlig. Migrän och skit.
Jag tror det var så att min lilla muppiga kropp inte klarade stadspromenad två dagar i rad.
I onsdags var jag nämligen inne i stan och promenerade med lite folk från scrappiz. Det var jättetrevligt och genererade ett smärre vulkanutbrott i plånboken. Inget nytt.
I torsdags var jag inne i stan och träffade en kompis jag inte träffat på över ett år. Jättetrevligt var det faktiskt, och vi promenerade från Stureplan till Söder och det kanske inte var det absolut smartaste jag gjort. Men det var trevligt...
Fick dock migrän efteråt.
Igår gjorde jag banne mig ingenting för jag mådde kajko. Idag mår jag också kajko och har migrän. Fast den släpper nog nu tror jag.
Scrappat blir det ju inte då man mår såhär.

Så jag slänger in en LO jag gjorde på croppen förra helgen istället. :D
Snabbscrap en masse. Det här pappret är hemskt, men fyller sin funktion på denna LO.

Inga kommentarer: