06 augusti 2006

Plaska

Vi var ute i regnet för några dagar sen. Det har ju inte varit så många regniga dagar denna sommar. Trevligt förvisso, men jag älskar sommarregn och att plaska i pölar så lite trist är det ju. Jag önskar mig INTE en sommar 2000 igen dock. Neeej tack!

I alla fall. På med regnställ och stövlar och så tar man med sig kameran såklart.
Såhär blev det då.

Blommorna har jag ritat på och täckt med Dimensional MAgic för att de skulle få lite gummiliknande effekt. Måste ju matcha sina syskonblommor på stövlarna.

LOn är inspirerad av ett par LOs som Malena har gjort och som jag gillar väldigt mycket. Där har hon använt foton nästan som bakgrund, och det var väl något liknande jag försökte få till med stövelbilden där...

1 kommentar:

Erica sa...

Så bra att man kan göra något kul av regnet också! Din LO är jättefin! En gång tog jag på Emil regnkläderna och så fick han plaska och ligga i varenda pöl han hittade, det var en given succé!