15 augusti 2006

Jag har vunnit x2!!!!

En dag som började rätt surt.
Har sovit dåligt hela natten pga dagisplaceringsågren. Åh vad jag är trött på politiker som inte inser att saker måste göras förrän det borde varit gjort. *morr*
Sen släppte toalettpojken ner två fulla toarullar i toastolen. Den ena är nu tjock som jag vet inte vad. FULL med toavatten. Den väntar på sitt öde i badkaret *orkar inte*
Den andra klarade sig utan bestående men.
Men, hursomhelst.
Scrappiz har det varit både cybercrop och tävlingar. Jag vann en tävling med min LO "midsommar -78" (som finns här nedanför)
Det var Vixxxans som hade den tävlingen.
Alltid lika kul att vinna, och extra kul är det när folk faktiskt röstat fram en vinnare!

Den andra tävlingen var från cybercropen som Scrapaddicted hade i helgen som gick.
Det var utlottning. Ska bli spännande att se vad priset blir. :)
Jag vann med denna:



Här kommer en till LO jag gjorde på croppen. Gillar denna väldigt mycket själv!

Inga kommentarer: