07 augusti 2006

Page of the day hos CK!

Hur lycklig kan man bli på en skala. Detta är ju min favvotidning så visst blir man lite till sig när en av mina favoritdesigners utnämner just min LO ("plaska" här nedanför) till "Page of the day"

Såhär har Erin Lincoln kommenterat MIN sida! *löjligt glad*
"Red boots with flowers. In a puddle. Excellently composed photograph. Bright blue background. All looked pretty divine and I was enticed to comment. It all went over the top for me when I read about the flowers. Peterlina did those herself! I totally love them and think the detail is amazing. Super cute. I need to make some myself. Great job."

Vill du se fler fina page of the day, så gå in på CK:s sida, välj community och sen CK Web Hostess.

*lallar vidare i lyckan*

2 kommentarer:

Maria sa...

Grattis till Page of the day, det är du såå väl förtjänt!

Haka på imorgon vettja, tid och plats finns i tråden på Scrappiz!

Kram!

Zarah sa...

Bebopaloolaaah! *sjunger*
Du ser? Det var du som gjorde det. Poppade tjockt! *nickar*