15 mars 2008

Utförsäljning av mitt gamla jox :D

Jag kör storrensning här hemma och traderar bort en massa och så tänkte jag sälja lite annat här också.
Lite tidningar tex. Jag tänkte mig 20 spänn styck. Du betalar porto. Skicka ett mail till karolina[a]kauhale.com om du är intresserad av något. Först till kvarn och sånt.
Jag ska försöka ta bort grejerna när de är tingade. :)







Sen har jag lite stämplar också... de är ju fina, men ni vet... jag använder inte sånt ju.
Så, den här tex... 75 spänn kanske?


Och den här... 30 spänn.


Sen råkade jag göra ett felköp... den här är ju jätteskoj. Som en prismärkare fast med text. Det var bara det att jag köpte fel font (ransom), så jag har köpt en med rätt font, och kan alltså sälja den här. 130 spänn. Plus frakt då (som blir 44:-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

man ser ju inte vilket nummer av tidningarna det är. Jag vill ha scrapbooking mm iaf =)

Marit C sa...

vad blir frakten på labelgrejen? den verkar ju jättekul!

snöstjärna sa...

Vad e de för font på labelmärkaren?

Anonym sa...

Jag tror att jag hade numret, så har du inte fått in nån tjuga av mig innan tisdag så får du hojta till, för då har jag gett någon annan en slant ;)