18 februari 2007

Litet grattiskort

Ett litet grattiskort till sonens kompis Aurora, som vi varit på kalas hos idag. :)
Trevligt trevligt, fast sonen var såååååå blyg först. Han ville bara gå därifrån. Tills han fick komma in i Auroras rum och leka. Då blev han glad på en gång.



Jag har klippt blommor och chalkat igen. Lilla skylten med "GRATTIS" är stämplad med magnetstämplar och det vita i mitten på blommorna är akrylfärg.
Detta är ett kort helt i min smak. Så nöjd. :)

Sen är det faktiskt precis ett år sedan jag började scrappa. Igår faktiskt som jag gjorde min första LO. Tänk... ett helt år!
Såhär blev min första LO någonsin... Hjälp vad jag har utvecklats i en HELT annan riktning! :D

4 kommentarer:

joggemia sa...

Kortet är jättefint!! Vill också bara säga......oj, vad du har utvecklats under året!! Visst är det kul att se! Ska kanske ta fram MINA första LO:s och se vad som hänt sen dess. Är förresten fortfarande kompis med Robban. Hur kunde jag klara mig utan så länge?!
Ha det bra!
Kram Mia

Sanna F sa...

Vilka jätte fina kort du har gjort!!!
Lila är snyyggt!!

tanja sa...

Kortet är helt i min smak också, makalöst vackert! Kul att se hur du har utvecklats under ditt första scrapår. Grattis på ettårsdan får man väl lov att säga.

Kram

Bellis sa...

Dina handklippta blommor... Åååhhh, vad jag önskar att jag kunde göra likadana!
Grattis på 1-års-dagen. :-)

/Anna