05 februari 2007

En första arbetsdag avklarad

Jag var helt slut i hjärnan när jag gick därifrån. Men det var på ett bra sätt, om ni förstår.
Jag har faktiskt också gjort lite nytta. Inte bara suttit och dumstirrat på en massa ny och okänd kod. Jag har kryssat bort en grej på att-göra-listan, och det är ju inte fy skam för att vara första dagen, eller hur?

När jag kom hem låg det en rak och väntade på mig. Åh vad glad jag blev!! Det var precis vad jag behövde.


Efter lite research tror jag att jag luskat ut vem denna vänliga själ är... kan det vara du Anna-Carin?
Glad blev jag hursomhelst. Jätteglad.

Imorgon är en ny dag. Det ska bli skönt att få gå och lägga sig ikväll.
Men jag fick faktiskt sova hyfsat inatt. Det var skönt. Annars brukar man ju inte sova sådär jättebra natten innan man ska börja jobba. Så det var skönt. SOv ostört mellan midnatt och 5:30. Det var uuunderbart! :)

Nu ska jag snart gå och hämta dottern och mysa lite med henne.
Kanske, kanske att jag scrappar lite ikväll. Vi får väl se om min hjärna är helfriterad eller ej.

3 kommentarer:

fanny sa...

Heja tjejen! Måste vara härligt att ha ett nytt roligt jobb att gå till. :-) Hoppas du kommer att trivas.

Anna-Carin sa...

Eh jo, jag erkänner. Den är från mig. Vad var det som avslöjade mig? *ler*

Bellis sa...

Hej!
Nu har jag länkat till både Scrappat & klart och Skissbloggen från min blogg. Hoppas det är OK. Det är bara för att jag är en sån beundrare av dig och dina alster. *smörar* :-))

/Anna