19 november 2008

Penicillin

Jo, det var ju så att jag äntligen kom till doktorn igår kväll. Han behövde inte ens ta halsprov för att se att det bodde otrevliga saker där inne. Så jag har fått antibiotika och hostmedicin och en sjukskrivning så nu sitter man här och försöker bli bättre. Och jo, faktiskt, idag är febern borta - tack och lov. Men jag sov från 22 igår till 10:15 idag TROTS att jag sovit middag igår. Så man är ju inte helt okej om man säger så. Inte helt otänkbart att jag kryper ner i soffan och halvsover snart igen....
Men jag orkar i alla fall fixa lite med pyssel och foton idag, och går igenom foton som ska framkallas så jag har till träffen nästa vecka som jag INTE tänker missa. Då tänker jag vara frisk som en nötkärna och ALDRIG mer bli sjuk.

Ska nog försöka mig på att scrappa lite sen också. Måste bara ta något smärtstilland emot den här halsen som gör OOONT!

4 kommentarer:

Scrapangel sa...

Krya på dig nu och hostan önskar vi puts väck?! Ha de gott.

Anonym sa...

Hoppas medicinen verkar fort och att du snart är frisk. Massa kram

Anonym sa...

Krya på dig!

AnnaB sa...

Hoppas du blir frisk illa kvickt mha medicinen nu!!!