28 november 2008

Lite kort

Ja, jag börjar ju bli frisk. Jag orkar mer och mer. Det är skönt. Fast nu kliar det i halsen och jag ber till alla möjliga olika makter att göra så att jag inte blir förkyld nu också... jag orkar inte det.
Sista antibiotika-pillret tog jag imorse, så det skulle ju inte förvåna mig om jag blev sjuk nu.
Hursom, jag har spenderat den mesta tiden framför datorn de senaste veckorna, och nu har jag använt resultatet av det. Jag har nämligen blivit förälskad i chipboard... och det enda sorgliga med Robban är ju att han inte kan skära i chipboard. Men han KAN skära i CS... flera gånger. Så det har jag gjort och gjort egen chipboard! Jag är väldigt nöjd med resultatet. Har limmat vellum mellan lagren av CS också för en liten extra touch som man INTE kan få med äkta chipboard. :D






Ett litet grattiskort blev det av det som låg och skräpade på mitt bord också innan jag kom igång med det andra. Det är trimmertråd som jag häftat fast... trädgårdsmaterial på kort - helt normalt :D
Och blommorna har jag målat på en bit gammal gardin från dotterns rum. Anna på pyssloteket hade sån rolig 3D-färg för tyg att använda. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha verkar vara en bra kompis, den där Robban...