15 februari 2008

Virkgalning

Jag erkänner. Helt galen är jag.
Nej, jag kommer aldrig ha användning för alla blommor jag producerar men tillsammans med Millenium-trilogin som ljudbok så blir virkningen en rejäl terapi som jag behöver nu. Lite verklighetsflykt och lite tidsfördriv.
Jag får nog börja sälja lite blommor om jag ska fortsätta producera på det här viset! :D Men det är kul!



Tack för alla kramar i mitt tidigare inlägg. De har jag behövt. Det är mycket bättre nu, men det kommer nog ta ett tag innan det kan bli som vanligt igen. Uppskatta vad ni har, för man vet aldrig när det förändras. Kärleken övervinner det mesta dock...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vet ju inte vad som hänt, men vill bara säga att jag hoppas att allt blir bra igen.
Fina blommor du virkat. Jag skulle vilja ha beskrivningen på dom?

Kram Kattis

Marie sa...

hoppas också på att saker och ting ser ljusare ut för dig.
Ursöta blommor ville jag också säga, vad du kan!

AnnaB sa...

En hel hög kramar igen! Blommorna är också i en hel och imponerande hög...! Underbara! :)

Fanny sa...

Virkning och ljudbok låter som en underbar verklighetesflykt.

Nina sa...

Såååå vackra virkade blommor! Du är et pysselgeni...
*kram*

Anonym sa...

Åååå, vilka fina blommor.
Om inte alla blir till papperspyssel kan du ju sy ihop ett gäng till en sjal eller en fin filt.

Anonym sa...

Tack för inspirationen, kolla här
http://iloblog.rosario.se/carlson?Home&post=51

Rosario