01 februari 2008

Kalas

Imorgon ska vi fira både lillbarn och storbarn. Så idag var det egentligen tänkt att jag skulle åka och hälsa på en kompis, men turligt nog så flyttade vi på den träffen till nästa vecka och jag har alltså hela dagen (fredagar är min lediga dag) på mig att städa, baka och fixa. NAAAJS!
Mellan varven tänkte jag sätta mig vid scrapbordet och göra lite kort, som jag känner att jag är inspirerad till att göra.

Förhoppningsvis så landar min nya Robban idag också så jag kan åka och hämta hem honom. Gammelrobban har blivit adopterad och ska få nyrobbans kartong att åka i på sin resa. Sån är tanken... hoppas tanken funkar. :D

Och glöm inte rean i shoppen! Vissa stämplar är nästan slut... typ bara 2 paket kvar! :-o

2 kommentarer:

Scrapangel sa...

Jag har ingen robban och du är inne på din 2:a . det är lite fusk, fast sen är du ju queen of robbananvändning så jag missunnar dig aldrig att du får en ny.

Karolina, önskar dig en riktigt trevlig helg!

Jag... sa...

Ska bli spännande att se dian nya kort! Kul att känna sig inspirerad!