07 april 2007

Mer scrappat!!

Yes! I am on a roll! :D
Den här blev jag riktigt nöjd med, till skillnad från de senaste jag gjort.
Det är skönt! :)
Ska försöka mig på en till ikväll.

Här är sonen när han ska brygga "kafte" alldeles själv. Man kan ju inte ens bli arg på honom... :D
Pappret med hålen har jag skurit på min CR och egentligen var det prickarna jag skulle ha, men nu blev även spillet använt! Tyckte det var rätt ballt.
I övrigt är det en chipboardbokstav, lite QK-paige, chalk och handstil.
Enkelt. Precis som jag vill ha det.

7 kommentarer:

Anna-Carin sa...

WOW! Så kul att se att din block har släppt nu när allt det trassliga har löst sig. Sitter här helt förstummad över de fina layouterna! Kaffe är ju helt underbar och så gillade jag den med dig och sonen på extra mycket. Bra jobbat tjejen!

Anonym sa...

Dags att lämna ett avtryck...

Du är fantastiskt duktig! Gillar din stil MYCKET. Den här LO tex, är kalashärligt - ett minne verkligen värt att berätta och bevara!

Annika sa...

Så läcker! Det enkla är oftast det snyggaste! Kul med hålpappret!

Sanna F sa...

Jätte härlig layout!
Gillar verkligen det håliga pappret!!!!!
Mönstret påminner starkt om små häften man hade att skriva o rita i iskolan ....

Ramarna jag använt till mina foton finns på www.atncentral.com
Och heter typ polaroid! Visst e dom snygga!

Monika sa...

Å så snyggt! Vad söt han är.

Anonym sa...

Vilken fin LO!

Ha ha... Man kan inte alltid bli arg på de små liven! :)

Kram
Mette

joggemia sa...

Skönt att se att du scrappar igen....man får ju alltid sån inspiration av dig! Fiffigt med cirklarna också!
Kram!