13 april 2007

Barn

Jag har suttit och kollat lite på både nätet och i CK:s senaste och Top 10 och jag blir så fruktansvärt inspirerad av C.D Muckosky. Vilken scrappare! Helt fantastiska saker! Wow! :-o

Så, här kommer en LO väldigt inspirerad av henne, men ändå väldigt jag. Det är ju mina blommor! :D
Jag har ritat blommor med milleniumpenna, målat med distresser och klippt MASSOR.
Även rubriken är handritad och utklippt och målad med distresser.
Sen har jag sytt lite med maskin också och skrivit för hand.
:)
Jag gillar denna... måste använda distresserna mer på mina LOs. Tycker det blir en härligt soft feeling.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Wow!! Jag är helt mållös, det är så vackert att jag blir stum.
/Emma

Maria sa...

Jag kan inte annat än instämma med Emma, fantastiskt fint! Att använda distressmålade grejer på LOs var ett lite nytt grepp, och vilket resultat det blev! Ögonfröjd till max!

Anna-Carin sa...

Jösses! Du är tillbaka och det med besked! Och det är ju hur snyggt som helst med distresser, betyder det här att jag måste shoppa mera nu? *flin*

Pia sa...

vilken jättehärlig layout! Så snyggt!

Sofia sa...

Jättevacker layout och dina egna blommor är såååå fina.

Anonym sa...

Himmel så fin!!! ser ut som en akvarellmålning - hur vackert som helst!

joggemia sa...

Tycker absolut att du ska fortsätta använda Distresser på dina LO:s.....grymt läckert!
Kram!

uniquelyme sa...

Jättefin LO (som alltid) och tack för länken!

Christine sa...

Shit va fina blommor!!!!
Underbar lo också:)

Du är medbjuden till länktåget;-)
Kika in på min blogg!!

Maria sa...

Tips: hoppa inte på länktåget.
http://mj.barczyk.se/blog/1745/farligt-att-vara-med-i-%e2%80%9dlanktaget%e2%80%9d

Scrapangel sa...

Snyggare än snyggt! Jag tappar andan, och ja, det är verkligen en 'soft' feeling!

Fanny sa...

åmajgaaaad vicken snygg. du är ju inte bara scrappare, du är konstnär på riktigt juh!